tisdag 11 januari 2011

Fight!

Förlåt för den dåliga uppdateringen på sista tiden, men jag har försökt samla på mig skvaller så att ni ska få er en lite längre läsning.

Lite mer nyårsskvaller.

Gabriella Sadjak hade fest på nyår. Dock verkar det inte som att alla var så tacksamma för detta eftersom att vissa bara kom för att skapa bråk.

Något som jag hade velat se var catfighten mellan några tjejer hemma hos Gabriella.
Zanna Bodman verkar inte varit särskilt glad eftersom att hon slog ner både Nina Tikkanen, Fläsk Doris och Amanda Sundström.
Amanda verkar dock inte lida så värst mycket av detta även fast hon påstår att hon mår jättedåligt över det. Enligt en av Amandas kompisar är hon väldigt nöjd med den uppmärksamhet hon fått efter att hon blivit slagen. Ja vad ska man säga? Får man inte uppmärksamhet annars så får man ju försöka hitta andra sätt att få det på, även om detta är ett ganska patetiskt sätt.

Vad anledningen var till varför Zanna slog dessa småbrudar vet jag inte än. Kanske ville hon att folk skulle märka att hon var där eller något ifall de inte längre orkade lyssna på hennes otroligt jobbiga och skrikiga stämma.


En annan person som inte var särskilt glad, eller om han bara ville leka ball var Sohrab. Han sprang runt med kniv och hotade att döda alla. Om folket skakade av skräck eller bara skrattade åt honom vet jag dock inte, men troligen är det sista alternativet. Dock hoppas jag att Sohrab hade en bra anledning till detta, eftersom att han senare blev tagen av polisen för sin "coola tillställning". Var det värt det bara för att få leka cool för en liten stund?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar