tisdag 11 januari 2011

Over and out

Nu är det slut på det lilla roliga. Jag har slagit rekord i väsbys "skvallerbloggshistoria" och haft kvar min blogg i tre veckor och en dag.
Det är sjukt hur falska väsbys människor är egentligen. Det är väldigt många som har skickat in skvaller om sina vänner, vissa till och med om sina bästa vänner. Jag har printscreen på alltihop och ni alla vet vilka ni är. Tänker dock inte hänga ut någon som skickat in skvaller eftersom att ni hjälpt mig att hålla bloggen uppe.

Och på förhand vill jag bara passa på att skriva hur dåliga ni alla tidigare skvallerbloggar har varit, och alla kommande också. Ingen kommer någonsin komma upp till min nivå!

Tackar för mig nu iallafall! Det var roligt så länge det varade.
Jag vet att många av er kommer bli lättade av att jag slutar att skriva, men de flesta kommer nog faktiskt sakna mig.
Peace out mother fuckers, tack för att ni läste!

1 kommentar: